انتظار می رود که در بخش تهاجمی خط حمله استقلال، تغییرات مهمی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می‌رفت در دو سال اخیر از سوی سازمان سینمایی نیز شامل بازنگری در مقررات تولیدات می‌بودیم که هر جوانی به سادگی بتواند پروانه ساخت و نمایش بگیرد و بدین ترتیب هیچ فیلمسازی به سمت فیلمسازی زیرزمینی هل داده نشود اما نه تنها این اتفاق رخ نداده، بلکه بستر اکران فیلم‌های هنری و تجربی ایران نیز به این روز افتاده است.
جدیدترین عضو خانواده nova هوآوی، گوشی nova ۱۱i وارد بازار کشور شد. جدیدترین سری نوا ترکیبی از فناوری و طراحی را در خانواده نوا هوآوی به نمایش می‌گذارد. ترکیبی عالی از زیبایی و قدرت در ...
سرپرست فدراسیون راگبی گفت: سطح مسابقات لیگ راگبی مردان به حدی بالا و دور از انتظار بود که در صورت توجه مسوولین به این رشته می‌توانیم روی حضور ایران در المپیک نیز حساب باز کنیم.
رضا اسدی که در بازگشت به تراکتور موفق شد نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، هنوز پیشنهاد رسمی برای مذاکره تمدید قرارداد دریافت نکرده است.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
گفته می‌شود که آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی است در حالی که انتظار می‌رود پنل ۱۶ پرو مکس به ۶.۹ اینچ افزایش یابد. این مقادیر نشان دهنده افزایش ۰.۲ اینچی نسبت به نسل آیفون ۱۴ پرو است.
برای اولین مرتبه در لیگ بیست و دوم، نیما میرزازاد فرصت حضور در چارچوب دروازه سپاهان را پیدا کرد و نمایشی خیره‌کننده داشت.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی مقابل فرانکفورت از بی دقتی مهاجمانش انتقاد کرد.
کاپیتان پرسپولیس که توانسته بود نمایش موفقی برابر سپاهان به جا بگذارد، امیدوار به ثبت اولین گل فصل خود است.
تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش دور از انتظار مقابل ملی‌حفاری اهواز شکست خورد تا صدرنشینی شاگردان اردلان به خطر بیفتد.
هواداران مکزیک با در اختیار گرفتن سکوهای 974 چشم انتظار نمایش تیم خود برابر لهستان هستند.
شاگردان نکونام با نمایش دور از انتظار مقابل ملوان انزلی، نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشتند.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
چیزی که از پرسپولیس انتظار می‌رود نمایش قویتر مقابل حریفان است . گل‌محمدی عقیده دارد تیمش باید در زمین بهتری تمرین کند.
مهدی تاج حالا با انتخاب رئیس هیئت فوتبال خوزستان دست بالا را در مجمع کلی فدراسیون فوتبال دارد.
نیمه اول دیدار رئال مادرید و لایپزیش در برنابئو بدون گل مساوی شد، در حالی که تیم آلمانی شانس‌های گلزنی خوبی را از دست داد.
تا ساعاتی دیگر هفته دوم لیگ برتر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.
حضور سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خط هجومی مس رفسنجان سبب شده این تیم در این بخش به تیمی بسیار خطرناک بدل شود.
صادق ریباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.
در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم‌های «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی به نمایش در خواهد آمد. در این میان «دسته دختران» به واسطه هزینه بسیار بالایی که داشته و عنوان گران‌ترین فیلم جشنواره را گرفته، در معرض بیشتر است..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ